irem12 evet var ama endişe etmeyin. Cerrahla görüştül bu sebeple. Bize süt dişleri dökülsün kalıcı dişleri çıksın eğer 9 yaşında hala böyle olursa o zaman kısa bir işlemle kesilebilir dedi eğer kesilmezse de belki biraz pelteklik olur ve dişlerde ayrıklık olur başka bir sorun yaratmaz dedi. Erken kestirildiği taktirde başka sıkıntılara yol açabiliyormuş. Endişe etmeyin. Çocukken benim de varmış fotoğraflarımın çoğunda dişlerim ayrık ama şuan görseniz inci gibi. Benim oğlumda da var ama şuan 2 yaşında biraz kapandı o ayrıklık, ki bizim sizden çok daha ayrıktı dişlerimiz 😂 endişe etmeyin zamanı var daha 🌸