feyzas hem ısırma , hemde araştırmalarıma göre 13. Ayda bırakmazsa diğer aylarda artık anladığı için bırakması zor oluyomuş ek gıda yemiyomuş çevremdede var, bu sebeplerden , yemek yemesini engellemesini istemedim birde gece sık uyanmaları , artık düzenli uykuyafa ihtiyacı var ve gece bıraktık gece uykusı düzene girdi