Herkese merhaba,
İkiz bebeklerim var 4 ay 19 günlük🦋🦋
Öncelikle soracağım soru kıyaslama, başarı ve gösteriş sorusu değildir!
Kız bebeğimin gelişimi ayına göre olması gerektiği gibi çok iyi 🌸
Erkek bebeğim daha kilolu ve aşırı hareketli sürekli ayakları üzerinde durmak istiyor ellerinden tutup başını kaldırma hareketi yaparken o komple ayağa kalkıyor(4.aya girmemizle başladı) kafasını zaten 2 aydır çok sağlam dik tutuyor. Ayaklarının üzerinde dimdik duruyor ve bu duruma çok seviniyor. Bende kısa kısa da olsa sürekli ayakları üzerine bastırıyorum. Acaba bir sıkıntı olur mu ? ayaklarına tüm bedenini yükü biniyor sonuçta geçen seferki doktor kontrolümüzde sormayı unuttum önümüzdeki kontrolde soracağım. Sizde böyle bir durum yaşandı mı ?