Canınızı sıkmayın kolay mı çocuk büyütmek bence dünyanın en zor işi.. Her çocuk bir değil, aynı çocuğun farklı aylardaki davraniş ları bile bir değil. O sebeple yorgun olmanız normal. Benim de 2.5 aylık bebeğim var yüzümün şaftı kaydı resmen uykusuzluktan. Çok zorlanıyorum annelik sorumluluğundan ama sabretmeye çalışıyorum. Elbet büyüyecek kendi ihtiyaçlarını kendi giderecek allah can sağlığı versin.