29 aylik 1 aydır çözdük bu işi güzel gidiyoruz.
Oğlum bezi ne zman cikartik eli heppppppp orda aman allahim ilk 15 gün çok kötü kabus gibiydi surekli ilgisini çekecek şeyler yaptık. Bu aralar azaldi şükür yine eli orda anlatıyorum konuşuyorum güzel dilde Bazen üstüne dusmuyorum bu sefer donunu indirip oynuyor Ben mutfakta iken koşarak yanıma geldi annneeee bak kocaman olmuş dedi 😑 hemen üstünü getir dedim giydirdim nasıl olcak böyle kalcak diye korkuyorum yaaaaa