sbilgind 3 aylık bebeğimi bırakıp 2 gün hastahaneye gittim bebeğim bana geldiğinde ağlıyor sebebi beni unutup istememesinden mi özlemesinden mi
Mrt06 sbilgind ağlaması normal ben de bır ıkı defa bırakmak zorunda kalmıştım gelmedi ağlamayan çocuk ağladı yani bıraktığımızın acısını bizden çıkarttı sonra düzeldi