bikupakahvee bir yerimden uydurmuyorum çok faydalı bir şey olarak anlattığınız için öyle söyledim. Herkesin araştırması ve bilgisi kendine ben bir şey başlatmadım, kavga da etmek değil niyetim ki burdan görmediğim etmediğim biriyle kavga edecek kadar ciddiye alamam forumu 🌸 kapiş, işinize bakın gibi gibi söylemler yazıp kavga etmeye çalışan sizsiniz. Dalga geçer gibi en bilgili anne yazan sizsiniz. 🥲 ben çevremde bir sürü gluten hassasiyeti yani çölyak hastası olan insan gördüğüm ki bu şekilde de bir sürü hastam olduğu için en azından şuan için verilmemesi gerektiğini savunuyorum. Siz vermek istiyorsanız elbette verebilirsiniz 💜 herkes kendi bebeğinden meshul doktorunuz vermenizde bir sakınca görmediyse, ve annesi olarak siz de faydalı olduğunu düşünüyorsanız benim haddime değil laf söylemek 💜 kalbinizi kırmamışımdır inşallah 🌸