Kızlar bebeğim 1 hafta önce dil bağından ameliyat oldu aynı anda sünnette oldu fakat 1 hafta olmasına rağmen hala geçmedi emmiyor kesinlikle biberon almıyor zaten ne yapacağım sürekli ağlıyor ağlamaktan sesi kısıldı dr ağız için sprey ve özel olarak karısım verdi ama hala geçmiş değil ne yapacağım ben geceleri uyuyamıyor yavrum belli ki ağrısı var başına gelen varmi ne yapmalıyım nereye gideyim yavrum şifa bulsun o ağladıkça bende ağlıyorum gece nasıl beslerim ben bebeğimi Allah aşkına varmi fikri olan iyileşme süreci bu kadar uzunmu sürüyor