utkummm aslında ben bıraktırmadım kendi istemedi 6 aydan büyük olan emziği alınca. Ben de eskisine dönmedim işlerde uğraşmamak için. Şöyle bebeğim zaten emerek uyurdu emerek uyumaya devam etti. 20 aylıkken onu da bıraktırdım şükür.
Ha emzik emdiği döneme göre başlarda zor oldu uyanması falan ama uyandıkça emzirdim uyudu öyle öyle büyüdü