Merhaba hanımlar kızım doğduğundan beri avent kullanıyorum ayına gore suanda kızım tam 18 aylık ve 18+ emzık aldım 6,18 emzıgı kullanmayacagız cunkı diş yapısı bozulur neyse gel geleyim konuya 😕 e bebekten gıdıp ne guzel hayaller kura kura 18 aylık emzık aldm malesef tek bır secenek vardı koyu mor bende dedımkı mecbur 18 ay almak zorundayım kullanır zaten dıyup aldm evde kutusunu actm 6,18 e gore bır tık buyuk cunkı agız yapısı degısıyor buyuk olması normal dedım sonrasında kızıma verdım öğürdü kabul etmedı ben rengınden dolayı acık pembe renge alıstı ondan kabul etmıyor dıye dusundum sonrasında elledım emzıgı dıger emzıge gore pürüzlü yanı basıl dıyeyım buzlu camlar vardırya k sekıl pürüzlü ve gelın gorunku 350 tlm bosa gıttı Sımdı dıyorumkı tekrardan mı alsam acaba belkı o emzıkmo pürüslüydu 18 ay kullananlar varsa yoruma yazabılır mı benım emzıgımmı sıkıntılı ve şeyde cok sacma bır emızgın modelınden her aya gore yapılmalı mesela kızım pembe renge alıstı pembe rengın 18 + ayıda cıkmalı cok sacma 😒 şimdi dersınız amma uzattın dıye ama o daha kucuck 2 yasında bıraktırıcam emzıgı ama o zamana kadar dişleri bozulsun ıstemıyorum ve battanıye ve emzıksız asla uyumuyor