Elistos1 tarif de yazayım bari bu kadar yazdım bişeyler😁 benimki en çok irmikli meyveli mamalar yapınca severek yiyor
Yarım kase suya 1 buçuk tatlı kaşığı bebek irmiğini pişiriyorum, sonra da evde hangi meyveden varsa (muz kayısı elma ve şeftali) cam rendeden geçirip yarım veya tam şekilde onu ekliyorum, üzerine biraz pekmez, 2 adet de bebek bisküvisi ayrı bi yerde ezip katıyorum, hem doyurucu hem tatlı güzel bir mama oluyor afiyet olsun bebişe🌸