haticepa 9 aylık oğlum üst dişleri çıktığından beri ara ara ısırıyor çok hırslı bu konuda saldırgan ve bir tek bana karşı bazen memeyi de ısırıyor çok canım acıyor yapmaması gerektiğini nasıl anlatacağım sürekli her teşebbüsünde uyarıyorum canım acıyor ısırmak iyi değildir filan diye kaşıntın geçicek gel kremini sürelim diş kaşıyıcısını veriyorum bak bu tam da dişin için filan diye ama dayanamıyorum bazen vurmak istemiyorum önerilerinizi bekliyorum
Duygu777 haticepa benım kzıım ısırınca ben memeyi direk kapatıyodum ısırırsan meme yok dıyodum bıraktı ısırmayı
DevosMom haticepa nasıl yani son cümleyi anlamadım. Dayanamayıp vuruyor musunuz çocuğunuza? Emzirmeden önce dişlerini rahatlatacak bir şeyler verin, ısırırsa meme yok deyin falan vuruyorsanız eğer şiddet bir şeyin çözümü değil.
haticepa Duygu777 Duygu777 teşekkür ederim bir süredir yapmayı bırakmıştım bir tek emerek uyuduğu için bazen enerjin kalmıyor işte ama geçicek
Pelinsu-gns Aynen benim bebeğimde o dönemde çok ısırıyordu , acıdan gözümden yaş gelirdi ağlardım , emzirmeden önce buzlu bezle diş etlerine masaj yapıp öyle emzirdim ile yaradı, sonuçta oda kaşındığı için ısırıyor