Benimde çok kötü olmuştu inan yarılmıştı resmen ağzıma bez alıp sıkıp bezi öyle emziriyordum ama tek çözüm lansinoh der geçerim emzirmeden önce sür emzir sonra yine sür kalsın acık kalsın bir de madecasol krem var onu da sür yıkamaya gerek yok madecasol u emzirmeden sonra sürüyordum zaten hemen hücre yenileme özelliği var toparlarsın bi kaç gün açık kalsın hiç çekinme utanma o acıyı ben çok iyi bilirim Allah bi an önce şifa versin