ysmnabd asell13 bizde aynı vallahi beni emmiyor biberonu reddediyor aynı şeyleri yaşıyoruz atak dönemi felan mı acaba ? Gerçi bizimki aşıdan sonra böyle oldu
asell13 ysmnabd 1 ay oldu canım bizim bu durum atak olduğunu düşünmüyorum ama geçmesşnide çok istiyorum
duhaegearss ysmnabd hayr aslinda sütüm geç geldi ve bir süre yoğun bakım da kaldı, meme mama şeklinde gittik hep aç kalmasın diye ama şimdi tek meme de yetiyor
Deletedmom_182 asell13 süt mü mama mı veriyorsunuz benimki emmiyordu 2-3 haftalıkken 60cc vermeye başladım doymuyordu 2 aylıkken de 120cc içiyordu ama şimdi 4 aylık 3 saatte 120yi zorla veriyorum ne zaman kaç içeceği hiç belli olmuyor zaten doymasa ağlar
asell13 Deletedmom_182 sadece mama veriyorum. Evet ne içtiği belli olmuyor ama acıkmıyorda kızım acıkimde ağlim yok o yüzden bende şaşırıyorum ne zaman aç doyuyormu anlayamıyorum
ilenalemin asell13 ben de mam meme veriyorum iki ay 7 günlük.120 CC mama yetmiyor ona.ama bebekten bebeğe fark var.bebek aç olsa biberonu buraktıgınjzda ağlar zaten