kizaniminanasiyim Bebeğim 4aylık eli hep ağzında böyle salyaları falan aşırı akıyor meyve süzgeçi aldım ona alerji yapmayacağı bir şey koymam lazım böyle en azından damaklarında gezdirir nasıl yapılır ne yapmak gerekiyor
emilia kizaniminanasiyim Ben elma şeftali vs her şeyi koyup veriyordum. Elmayı rendeleyip içine koyuyordum süzgecin. Hatta diş cıkaracağı zaman biraz dolapta bekletiyordum soguk soguk iyi gelir diye
churchil kizaniminanasiyim damaklarını rahatlatmak istiyosanız sadece meyve süzgeci değil emzik kullanıyosanız o da olur ya da ağız mendili. Damakları serinletmek de işe yarayabilir.
isufumveben kizaniminanasiyim direk eline verin meyve suzgecine gerek yok tek başına damaklarina iyi gelir
kizaniminanasiyim MelekAnnesii aşkım rahatsızlandım 3.ayında ilaçlardan dolayı emziremedim emiyor şuan bi iki damla da olsa ama çoğunluk mama
MelekAnnesii kizaniminanasiyim mama koyup dondurabilirsiniz o sekilde soguk soguk iyi gelir o zaman 🥰
emilia kizaniminanasiyim Rendelersen hiçbir şey olmaz canım zaten süzgeç olduğundan emdikce suyu cıkıyor
churchil kizaniminanasiyim emziği direkt buzdolabına koyuyolar ya da içine su doldurup donduruyolar. Eğer su veriyosanız öyle yapabilirsiniz
ahs648_ MelekAnnesii benim doktorum mamayı dondurup verme sağlıklı olmaz anne sütü gibi değil demişti
Deletedmom_115 kizaniminanasiyim bende o emzikten aldım içine şeftali muz karpuz üzüm erik doğrayıp veriyorum kızım çok sevdi 5 buçuk aylığız. 15 gündür kullanıyorum çok memnunum
Deletedmom_115 kizaniminanasiyim bildiğiniz ince ince doğruyorum yani rendelemeye gerek yok bence, emzik çok güvenli bence hiçbir şekilde içindekileri yutamaz. Benim kız muzları çeke çeke eritip yiyor birşey olmuyor
ahs648_ kizaniminanasiyim emzik kullanıyorsa emziği yada diş kaşıyıcı varsa dolapta biraz soğutup verebilirsiniz rahatlatır damaklarını