beyazlisarili Adetim 4 gün gecikti genelde aynı günler düzenliydi bir süredir. Üstüne 4. gün kanama oldu ama açık pembe ve az az geliyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu fırsat bulursam test alıp bakacağım böyle bir durum yaşayan oldu mu?
bittercikolata__ beyazlisarili evet olabiliyor hamilelikte yerleşme kanaması ama emin olmak için test yapmak lazım
beyazlisarili test almaya fırsatım olmadığından bi buraya sorayım dedim bende çok merak ediyorum normalde gün aynı gün olurdu birde pek bir belirt yok yani ağrı vs. gibi oda bir değişik geldi bakalım bakacağım test alıp🤭
beyazlisarili taa aslında benimde pek şüphem yok ama burda da okuyoruz bazen olmaz diye düşündüğümüz şeyler olabiliyor :) Hayırlısı artık bakalım