Kızlar iyi geceler daha öncede post açmıştım kabızlık için resmen can cekisiyorum.dogumdan beri denemediğim şey kalmadı kabızlık için en son lavman yaptım o da birkaç gün idare etti beni ama hala kabızım doktor hint yağı verdi bu iyi etki eder diye o da işe yaramıyor karnım ağrıyor fakat yapmaya çalışıyorum yine durum aynı.duphalac surubunu araştırdım emzrimeye etkisi yok bebeğe ishal vs yapmaz diye okudum fakat bi forum da gaz yapan bi ilaç olduğu için bebeğe de gaz yapabilir yazılmış kullanan varsa tecrübesini benimle paylaşabilir mi dayanamıyorum artık karnım şişti iyice