Gul-42 ben tadına baktım güzel biz beğendik. Herkes beğenecek diye bişey yok tabi. Oğlum da başta sevmedi ağzını açıp döküyordum oda alıştı. Dediğim gibi düzenli kullanmak gerek. Yoksa etki etmez. Sade olarak günde 2 kez 1 tatlı kaşığı verilir. Öyle kullanmadıysanız etki etmez malesef. Bizde 2 ci şişe yarım olunca etki etti. Etki edene kadar kullanmak gerek günde 2 kez sade olarak.