Merhaba kızlar 1 hafta önce normal doğum yaptım 1 haftadır o kadar Bi sıkıntım yoktu ama bugun karnımın alt bölgesinde kasıgıma doğru ve belime vuran Bi agrı var cok kıvrandırmıyor ama rahatsız da ediyor sizde durumlar nasıl acaba doğum sonrası sizde de karın kasık agrısı oldu mu