adenliyaa 7 bucuk aylık bebeğim sabaha doğru fatkettim ateşi aşırı yüksek . Her 2-3 saatte bi ılık duşa soktum . Onun dışında altına kol altlarına pamuk ıslatıp soguk pres yaptım. banamısın demedi hastaneye gittim özel . 4 saatte bi calpol diğer 4 saatte iburamin verdi . 12 saatte 1 de antibiyotik şurup kullanıyordum . Bebeğim 2 gün içti şurupları sonra tiksindi . 2 gece eziyetle geçti ateş düşmedi . Sonra hastaneye yine gittim . Doktorumuz ilaç tedavisinin 3. Günden sonra etki etmeye başlayacağını söyledi. Ama benn dayanamıyorum zor oluyor diyince ilaçlarıda içniyordu iştah yok yemek yemiyor diyince ,ilaç tedavisini bitirin antibiyotik iğne vereyim onu yaptırın dedi. Bebeğime kıyamadım 3. Gece de ateşi düşmeyince 4. Gün 2 tane iğneyi aldık 2 gece vurdurduk o şekilde 5. Günde bebeğim iyileşti . Diş miş yok. Üst solunum yolu enfeksiyonu. Boğazında kızarıklık varmış. Tahlil de öyle çıktı . Çok zor çok geçmiş olsun