Hesabım açık ama günde toplasan 10 dk takılıyorum, o da sadece bildirimlerime bakmak için giriyorum. Kimsenin hayatını merak etmediğim için takipleştiğim arkadaş, akraba, kardeş vs. hiç kimsenin attığı storylere bakmıyorum. Bazen kendi attığım hikayeleri bile unutuyorum. Hele fenomen hayatı falan hiç hiç umrumda değil. 4 senedir bu şekilde takılıyorum.