goktugunannesii_ Sabahları 9 da 10 da uyanıyor akşam 7 e kadar uyumuyor uyursa sadece memede ya da kucağımda uyuyor napmalıyım doktor aç olduğu için uyumuyor gündüz de mama ver demişti hem kilodan hem de uykudan dolayı veriyorum iki gündür yine uyumuyor
_mom goktugunannesii_ ayda kaç kilo aldı ki doktor öyle dio? Benimki de ikinci aya girdi gireli çok nadiren günduzleri uyur artık uykuları azalio eskisi gibi uyumaz 6 uyanış 10 a kadr uyumaz uyur beş dk uyanır sonra 1 saat uyur sonra beş e kadr aynı sonra 10 a kadr 10 da tam uyur alıştım artık devamlı değişiyor bu uyku halleri şuan 3 aya girecek. Aç falanda değil memede sakinleşir sevio anne kokusu teması istio sadece bence başka doktorada göster her halta aç demekeri saçma gelio
Dokuzkasimbebesi goktugunannesii_ memede 15 dk 20 dk uyumuş olması uykusunu almaya yetiyor yanı uyuyor gündüz endişelenmeyin yatakta değil memede ama yatarak emzirebilirsiniz uykuya geçince yavaşca çıkın bunu 3,4 gün deneyin zamanla düzelicektir uyku aralıklarını dikkat etin 1 saatte 1 uyutun . Allah bağışlasınnn :)🌸🌸
Dokuzkasimbebesi goktugunannesii_ ayrıca bez takibi yapın günde 5 ten fazla bez alıyorsanız düzgün besleniyordur sütünüzü sağıp bakın doktorunuz neye dayanarak öyle söyledi uyumuyor diye mi ?
goktugunannesii_ _mom yani 3900 olmuş kilomuz 17 günde 300 gram almış ama çişli bez sayısı da oldukça fazla onu da takip ediyorum ama gece uykumuz güzel maşallah en geç 7.30 uyur sonrası da ben karnını doyururum geceleri uyandığında geri uyur hemen
goktugunannesii_ Dokuzkasimbebesi teşekkür ederim deniyorum aslında dediğinizi 10 15 dk en fazla öyle uyuyor geri pat gözleri açıyor ya şey diye düşünüyorum akşamları gece uykusuna yatmadan önce hep banyo yaptırıyorum emzirir öyle uyur acaba gündüz de bu rutini yaparsam uyur mu
_mom goktugunannesii_ canım bebekler öyle valla benimkide doğdu doğalı gece akşam uykusu olan sbahalari ise daha az hatta uyumayan uyuyup hemen uyanan bir bebek açlık ile alakalı oldunu sanmam ve gittikçe uykusu azaliuor gündüzleri. Hele o kırkı bitinve bir ara ha hem uyuuor gibi hemde uykusunda ağlıyordu kucakta uyuyordu mışıl mışıl uyusun diye başını göğsüme koyup uyutuyordim emzirmeden tabi yani sürekli temas isyiodu ve şuan nerdeyse gündüz uykusu hiç yok. Akşamlaei gece uyuyorsa takma ne güzel en azından gece yormuyor uykusu da sürekli değişecek onu anladım artık 🤷♀️
goktugunannesii_ Dokuzkasimbebesi bez sayımız 5 den fazla kilo alımı yavaş diye ve gündüz uyumuyor dediğim için
Dokuzkasimbebesi goktugunannesii_ uyur deneyin bunu bir süre gündüzde düzelir rutin güvende hissettirir
tontonanne goktugunannesii_ kendimi gördüm resmen benim bebeğim de 2. Ayında öyleydi sizin kilo alımının da iyi gibi gorunuyor zaten bi ayda 500 gr ve üzeri alması normal olarak kabul ediliyor. İlk 3 ay bebeklerin 3. Trimesteri sayıldığı için sizinle birlikte olmak istiyor olabilir. Bizim 3. Aya yakın bu sorunumuz düzelmisti. Birde 10 15 dk uyuyor demişsiniz ya o uyku bil3 onlara yetiyormuş biliyo musunuz mesela instagramda takip ettiğim osman hoca var soru cevap yapıyor bebeğim uyumuyo diyo işte 1 2 3 aylık vs diyor memede umduklarınınin bile onlar için uyku olduğunu söylüyor. Mama desteğini bırakın bence bu sefer bbekt3 gaz problemi başlayabilir.
melisinannesiii goktugunannesii_ ilk ay 1100 gr aldı. Önümüzdeki hafta 2. Ay kontrolü var ama o kadar aldığını sanmıyorum bu ay. 1 haftadır gündüzleri resmen uyumuyo. Bugün sabah 8 de uyandı sonra 9-10 arası 1 saat uyudu. Sonra uyutmaya çalıştım hep kucağımda bile olsa 10 dk uyudu. Sonra 5 te kundak yapıp ayağımda salladım da öyle 2 saat uyudu. 7 den beri uyanık gece 1 de uyudu işte şimdi. Nasıl olcak böyle bende bilmiyorum. 3-4 aydan sonra da böyle olursa yandık
snur123 goktugunannesii_ valla sizinki iyi gene 9bda kalkıyor muş ben 6 da ayakdaydim en gev 7 ama uyutmayi bilmiyormusum uyutuyordum 10 dk sonra geri uyanıyordum bırakır bırakmaz ama şuan sizinki çok küçük sizin kokunuzu ister 3 ayına kadar ama 3 ayından sonra uyandığı zaman hemen geri uyutma yöntemine dönün tekrar uyutim o zaman uykusuna devam ediyor
goktugunannesii_ snur123 evet benim yokluğumu bile hemen anlıyor ben lavaboya gittiğimde ağlar odaya geri girdiğimde susar
snur123 goktugunannesii_ bende ilk 3 ay hiç kendimden ayiramiyordum tuvalete gitmek için artık çok çok sıkışıp çocuğu aglatmayi göze alıp gidiyordum çünkü bırakır bırakmaz catliyordu sanki ama 3 . Aydan sonra düzeldi yatır göğsüne senin kokunda geçir zamanı şuan dünyaya yeni alışıyor senin kokundan başka bildiği birşey yok ve korkuyor senin kokun ona güven veriyor güvenli bağlanma sürecini bitirmek üzere zaten 1 ay kalmış sabret kokundan ayırma onu
neslihanada goktugunannesii_ atak haftasında olabilir canım duş aldır uykuya geçişte bile uyanma saati çok geç uyumaz oyüzden düzen kurun En geç 7de kalkmalı akşamsa aynı saatte uyumalı düzeni yok belli sabah 9 10 çok geç bi saat uyumaz gündüz
neslihanada Geceyle gündüzü ayırt edemiyor olduğu belliki sabah 9 10da kalkıyor düzen yapın bebeğinize dediğim gibi
goktugunannesii_ Dokuzkasimbebesi dün denedim mesela öğlen 3 de bir uyudu gecede uyudu sadece acıkınca uyandı
neslihanada goktugunannesii_ ozaman atak haftasında bebeğin hesapla ozaman çok yapardı benim kızımda sen bide 4 ay atağını gör hazırlıklı ol😭😭😭😭😭 6 Aylığız 4 ay atağı yeni yeni da düzeliyoruz
Dokuzkasimbebesi goktugunannesii_ bence gayet iyi 3. ayda da aklınızda olsun 4600 üstünde olması gerek