Aselinannesi0655 2-3 saatte bir emzirmelisin sarılık olmaması için ben uykudan uyandırıp emzirirdim şükür sarılık olmadı, uykuda şuan aşırı minik çok uyur sen onu belli aralıklarla uyandır beslenmesine dikkat et, her çocuk farklı standartı yok aslında doktor kontrolü ya da sağlık ocağı hemşiresi yönlendiriyor