zeynepeymennuri Benimde büyük kızım Eylül de 1. sınıfa başlayacak, küçük kızım tam bir yaşında olcak. Ekstra yapmanız gereken bir şey yok. Akşam okuldan geldiği zaman önce yemeğini yedirin. Sonra biraz dinlenmesine izin verin. Sonra birlikte masaya oturun ve o dakikadan sonra yapmanız gereken tek şey sabır. Asla onun yerine cevap vermeyin. Hatırlamasına izin verin. Hatırlayamıyorsa ipuçlarıyla yönlendirin. Ödev çabuk bitsin ya da yardım edeyim düşüncesine kapılıp onun yerine cevap verir, onun yerine okursanız heceleri, çocuğunuzun öğrenme sürecini sadece uzatmış olursunuz.( Öğretmen tavsiyesi 😉) Bol bol sabır birinci sınıf anneleri 🙂 Sene sonunda Ela ile Lale el ele tutuşacak evelallah😅