Kızlar ben 18 yaşından beri röfle, ömre, estetik renklendirme yaptıran sarı aşığı biriyim. Ama gel gelelim saçlarım artık iflas etti ve gerçekten çok maliyetli. Sıcak renkleri ve koyu renkleri sevmiyorum. Sarıyı kapatmak için ne yapmam lazım kuaföre gideceğim ama bilemedim. Karamel düşündüm oda sıcak bir renk başına gelen var mı?