Benim kızım da çok pis yer elleriyle her yere dökerek falan o yüzden dışarda veya başkasının evinde yedirmek aşırı zor oluyor o yüzden genelde çıkmadan yedirip çıkarıyorum eğer uzun kalacaksam da bazen atladığım oluyor maalesef ya da meyve, pankek falan alırım yanıma onlardan yediririm