aysenurbkdemir benim öyle oldu ama ben gebelik dönemi boyunca sorunsuz geçiriyordum. Yani bağırsak problemim yoktu. Doğumdan sonra aşırı kabızlık sorunu çektim. Bir anormallik olduğunu farkettim zaten. Haşhimato hastasıyım, ilaç kullanıyordum zaten. Aile hekimliğine gidip rutin kanlarıma baktırdım ve ilaç kullanmama rağmen tsh değerim bayağı yükselmiş. Dahiliyeye yönlendirdiler. Şimdi ilaç dozumu yükselttiler diye eski düzenime döndüm şükür. Siz de bi tsh falan baktırın isterseniz. O kabızlık, kilo verememe vs gibi problemler yapıyor