Ben 53 kilo ile hamile kalmıştım 65 ile doğuma girdim. Bir hafta sonra kontrole gittiğimde 57 kiloya düşmüştüm. Doktorum istersen korse kullanabilirsin artık dedi. Tam 8. günden itibaren aralıksız 2 ay kullandım. 2-3 saatten fazla kullanılmamalıymış galiba ama ben 5-6-7 saat falan kullandım. Acı kısmına gelirsek benim canım acımadı hiç. Zaten ameliyat yerim çok aşağıdaydı korseyi o kadar aşağı indiremiyordum popomun kavisinden korse de kıvrılıp havaya kalkıyordu açıkça söylemek gerekirse. Tam kırkımız çıktığında eski kiloma dönmüştüm. Bugün tartıldım 52’ye düşmüşüm. Diyet vs hiçbir şey yapmadım oğlumun 3 aylık olmasını bekledim ama gerek kalmadı çok şükür 🙂 Uzun oldu ama bi arkadaş detaylı anlatan olsa demiş o yüzden bu kadar uzun yazdım 😊