Aydakisiyahkedi şu an 17 ay olmak üzere ama emin olun özellikle 6 aydan sonra ufak ufak bazı konularda net davranarak ilerledim. Cevremdekilerde anlamaz daha küçük diyorlardi ama öyle değil bebeklerin beyni öğrenmeye çok çok açık. Tabi o dönemde şunu istiyorum, bunu yap diye inatlasmiyordu. Sadece ufak ufak şu zararlı, bunu yapmayalım dediğimde geri adım atmıyordum öyle öyle büyük oranda oturdu ama yine de çocuk bu tabi zaman zaman ağlar sizlar istediğini yaptırmak için normaldir. O konuda da gerçekten önemli bir durum olmadıkça hayır demiyorum. Hayir dediysem de asla iyi hadi tamam aglama demiyorum