meryemklc üçüncüyü doğurduğumda ikincim 14 aylık, ilki 30 aylık civarıydı.
Yani, 1 ve 2,5 yaşlarında iki bebiş vardı biri kız biri oğlan. İkisi de astım bronşiolit.. ben zaten hamilelik sürecinde onları hastaneye taşımaktan üç kez antibiyotiklik olup kanda 30 crp değeri münasebetiyle 7,5 aylık erken doğum yaptım.. falan.. ama.. geçti..
Şimdi en küçüğü 2 yaşında.. iyiyiz ya elhamdulillah. Zor şeyler her zaman var bu hayatta.. ama bir can daha artmak asla bir eksikliğe yol açmıyor.. hayattaki yerin çoğalıyor.. bir de ilk ve tek çocuğu büyütürkenki ya da ikinci bebe haberini aldığındaki gibi kaygılı da olmuyor.. üçüncü en tatlı ve tecrübeli dönemine denk geliyor.. 2 bakan 3ü de hayli hayli bakıyor.. Kolaylıklar diliyorum..