Myae korkacak hiç bir şey yok canım. Ben şu minik şırıngılara kendi sütümden koyum burnuna sıkıyordum sonrada yüzüstü çevirip yavaşça sırtını ovalıyordum. Hiç serum damlalara para bile vermemiştim. Şuan sütüm yok. 7 buçuk aylık yeni yeni şu 100 ml serumlardan aldım. Kış vakti hastalıktır , kaloriferdir bazen burnu tıkanıyor o zaman aynı işlemi serum doldurarak yapıyorum şırıngaya . Az biraz ağlıyor ama sonra rahatladığı için hemencecik mışıl mışıl uyuyor