ilayyu_2 Tabi ki, 3 aylıkken sol gözde katarakttan ameliyat olduk. O günden itibaren sanırım 7 yaşa kadar göz kapama tedavisi görüyoruz. Belli bir süre lens kullandık iyileşmesini hızlandırdı açıkçası ama zor zamanlardı takması çıkarması vs. Bi dönem göz tansiyonu yaşadık sürekli damla kullandık. Daha sonra mercek takıldı. Gözlüğe geçiş yaptık. Şu anda da 3 buçuk yaşında. Miyop 3.50 astigmatı da var. Zor bir süreç yıpranıyor insan ama yapacak birşey yok ne gelirse Allah tan