ezgiii12490 Kizlar 4 aya 5 gün var kızımın sesi pek çıkmıyor aşırı nadir onunla.konusunca ne zaman soyle.ses çıkar
ahmethamza ezgiii12490 5.5 aylık oldu oğlum kendi sesimizi duymuyoruz 😃 ilgi bende olsun benle konuşun çığlıklar bagirmalar falan.
melisamoms ezgiii12490 benim kızımda öyleydi 😂😂😂 şuan 10. Ayında susmuyor sürekli bağrıyor çok fena çoook 🤣❤️
ahmethamza ezgiii12490 öncesinde daha azdı 5. Ayda baya sesleri yükseliyor. 4 ay atakla geçiyor. Atak bitince bebisler normale dönüyor. Korkmayın.
ahmethamza suheyla92 ne alaka nispet yapmakla. Bence bu sizin algınız. Sorulan soruya cevap olarak ayını belirttim ki normal olduğunu bilmesi için.
ahmethamza ezgiii12490 erkek bebek. Kız bebekle farkını da kuzenimden gördüm onun bizden 2 hafta büyük. Sesi çıkmıyor 7 aylık olacak. Benim ki hiç öyle değil.
crknkzz ezgiii12490 tam net degil daha anlamli Kelimeleride var anlamadigim seylerde soyluyor ona göre bayagi konusuyor 🥲 kelimesi azdi 2 3 ay once bayagi artti ama geneli tekli 2 li kelimesi cok az
suheyla92 ezgiii12490 tepki veriyor bağırıyor heyecanlanıyor sesler çıkarıyor artık evet hatta ben ona dogru konuşuyorsam mesela şarkı söylüyorsam ya da ona kitap okuyorsam o da karşılık olarak sürekli sesler çıkarıyor konuşuyormuş gibi