Bebeğim 9 aylık ve neredeyse 3 4 aylik oldugundan bu yana sabah diyelim 6 da kalkiyorsa ilk 5 10 dakika icinde mutlaka kaka yapiyor sanki resmen onun icin uyaniyor yarin gaz problemi yüzünden gastroenterolojiye gidicez sizin bebeklerinizde de bu durum var mı kurulu saat gibi ve ilaveten mama icerken ya da hemen ardindan da yapiyor genelde günde en az 3 en fazla 6 kez oluyor bu durum normal mi degilmi doktorla paylasacagim ama boyle olan var mi merak ettim benim bebegimde mi bi sorun var