Napcam bilmiyorum lütfen akıl verin oğlum 16 aylık 1 aydır o kadar huzursuz bir bebek olduki herşeye sinirlenen istediği olamayınca kendini yerlere atan hiç bir şeyden memnun olmayan 5 dk iyiyse yarım saat ağlayan mızmız bir bebek oldu neden böyle şu 1 haftadır iyce arttı sabrım kalmıyor artık ne zaman normal olcak bunedir 2 yaş sendromumu