Merhaba hanımlar..
Bu bir sorun mu bilmiyorum ama uzun süredir kafamı kurcalıyor. Bizim gibi olan varmı diye merak edip sormak istedim. Sizlere de. Şöyle ki benim oğlum bana aşırı düşkün her an dizlerimin dibinde. Ama babası eve ne zaman gelse onunla oynamak ilgilenmek istese adamdan kaçıyo. O kucağına alınca ağlıyo yerlere atıyo kendini direk bana geliyo. O da haliyle üzülüyo tabii ki. Gün içerisinde her gün olmasa da işten fırsat bulup alır gezdirir parka vs. götürür. Çocuk ona gitse bir sürü oyunlarda oynar ama bizimki yanaşmıyo anlamadım gitti. Tabiiki işi gereği benim gibi fazla vakit geçiremiyor fakat elinden geleni yapıyor tabi her baba gibi. Ama şöyle bi şey var buna sinir oluyorum, babası evden çıktığı an gelene kadar bin kere baba nerde diye soruyor. O gelince adama yanaşmıyo. O üzülünce bende üzülüyorum ya neden böyle yapar ne yapabiliriz sizce ?