Kizim 5 ay 11 gunluk bebelac gold mama iciyo beni de emiyo ve hipp nin kasik mamasini yiyor arada cok su kusuyor veya mama doktora goturduk bize aptamil ar yazdi ama korkum kizim icmezse diye bebelac in reflu icin mamasi varmis kullanan varmi acaba aranizda