delirmeceler bütün sorun bu, cok fazla sosyal. Dışarı çıkınca da herkese el sallar, millet ne iş yapiyor bakar, ilgilenir. Bir başka çocuk ne ile uğraşıyorsa hemen bozar ya da yapar. Elinden oyuncaklarını alir. Kulelerini yapar, elinden tutup sürükler, aslında hep oynamaya çalışıyor ama iste bilmiyorum. Bana mi öyle geliyor