Merhaba gündüzleri çorba sebze yemekleri meyve yese de gece mutlaka mama içmek istiyor.benim bebeğim 9 aylık Ayına göre fazla kilo almış Dr umuz mamayı verme diye söyledi ama gece 2 -3 kez ağlıyor uyanıyor ve mama içiyor bu konuda önerisi olan var mı