rumeysa06 evet önermiyorlar ama ben 4. Aya kadar silikon uçla emzirdim. Eğer silikon uç kullanmasam emziremezdim mamaya başvurmak zorunda kalacaktım. Yani siz artısı eksisi değerlendirin ona göre kullanın bence. Silikonun en büyük eksisi bebek daha fazla efor sarfediyor ve memeye göre daha fazla hava yutuyormuş. Ama her türlü mükemmel bir çözüm bence. Kendinizi kötü hissetmeyin, sizin için artılarını eksilerini düşünüp ona göre kullanın bence.