Bebeğimi ayağımda sallayarak uyutuyorum. Memede uyuduğu da oluyor. 7 aylık oldu hala akşam bir yere yemeğe vs gidemiyoruz. Dışarıda uyumamasından korkuyorum. Ama böyle de eve kapanıp kaldık. Siz akşam yemeklerinde nasıl uyutuyorsunuz? Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim