papatyaam Kızlar doğumdan sonra başladı 2 aylık olduk gebelikte ellerimi kapatamıyordum Ağrı oluyordu bazen doktor ödem geçin ödemden olduğunu söyle di aramızda yaşayan var mı ne yaptınız
Merve68681 papatyaam bende de hamilelikte ödemle birlikte ellerimi kapatmada zorluk şeklinde başladı son aylarımda. doktora sordum doğumdan sonra geçer kendiliğinden dedi geçmedi şimdi ağrıyor el ve ayak bileklerim ve ödemli gibi hissediyorum sanki.fizik tedaviye gittim çözüm olmadı az bi zorlamayla ağrıyor bileklerim sinir sıkışması gibi his veriyor.çözüm bulan yazsın Allah aşkına.bu arada doğum yapalı 14 ay oldu
nhrsn55 Ah o ağrıdan neler çektim hatta iki kere beneğimi düşürüyordum az kalsın… bana da ödem dedi kilo vermezsem ameliyat olman gerekiyor dedi ki olacaktım da öyle bi ağrıydı yani. Allahtan kilo verince kendiliğinden kayboldu ağrı