2.5 yaş var aralarında, 2. Çocuğu zaten istiyorduk onu kardeşsiz hayatta tek bırakamam ama biraz erken oldu 2. Kazayla geldi
İyiki de gelmiş 2 si de erkek abi kardeş büyürler birbirlerine destek olurlar. 2 si de normal doğum oldu çok şükür amma ve lakin 3. Yooook 🤪