emeldemir 1 aylık bebeğim çok zor uyuyor koyuyorum uyanıyor bio gaia kullanıyoruz ondan çok memnun olmayan arkadaşlar varmış acaba o damla yüzünden mi sizde de yaşayan var mı böyle bir durumu
Naimeulger06 emeldemir gazi varsa bebegin rezene ic canim gunde 2 3 kere sütten bebege gecer karnina masajlar yap youtubede videolar var bunlar icin
semabarlass emeldemir gazı vardır benim bebeğim de o zamanlar ağlardı hep karnına ultrosın çekilmesini istedim haz sıkışması olmuştu gaz damları çok da işe yaramıyor ılık duş ve masaj ı lobe you masajı iyi bakın derim kolik annesiyim
balmom59 emeldemir bende kullandım afedersiniz bk gibi damla çocuğum sancısından ağlayıp durdu hep yavrum benim aklıma geldikçe çıldırıyorum nerden alıp bulaştıysam İnstagramda uyubebegim_uykulog sayfası var oraya bir bakın derim çok faydalı içerikleri var
emeldemir balmom59 bir haftadır kullanıyoruz ve bir haftadır saatlerce süren uykuya dalamama problemi yaşıyoruz gerçekten