Kızlar 2,5 aylik bebegime mama verirken lansinoh biberon kullaniyorduk emzigi s numaraydi ben onun hizli aktigini farkettim meme reddi yapmasin diye philips avent biberon aldik onu da 3 aylik aldim ama bebegim bugun icerken aventle daha hizli bitirdi mamayi. Avent daha yavas akisli diye aldim neden oldu acaba ? Bilgisi olan var mi