neva24 Kızlar bugün bebeğim rota vüris aşısı oldu. Olduktan sonra az bişey kustu doktor bişey olmaz dedi. Aşı vurulduktan, sonra kusan varmı
papatyatanesi neva24 bizde dün olduk aşı olduktan 2 3 dakika sonra kustu eve geldik yine kustu🫠doktora sordum sorun olmaz dedi
Rio23 neva24 Benim kızımda kusmuştu canım doktor birşey olmaz dedi..her iki dozunuda mutlaka yaptır,bu aralar rota virüsü salgın şeklinde çocuklarda..hastahaneler bu sebeple dolu..Allah korusun çocuklarımızı hastalıklardan🙏
Cilekbiskuvi neva24 Benm bebegmde de olmuştu yarim saat gecmisti aradan. Cok az cikarmisti. Doktor yarim saat geçtiyse sknti olmaz demişti tekrarlanmadi o yuzden.