twinsmomm2 yikeya yok hiç bir sıkıntı yaşamadık og markasının ruseymli irmigini kullanıyorum işte pişirip suyla içine meyve rendeliyorum bebe bisküvisi, ceviz bazen yumurta sarısı,labne o şekilde veriyorum
bana1cocukyetti yikeya Bildiğim araştırdığım kadarıyla ruşeym 8 ay ve sonrası için. O yüzden ben 8 aydan sonra başladım tercih sizin🤷🏻♀️