Rengarenk52 iremaydmr ben lohusayken yedim bisey yapmadı bebeğime ve bana kendi fikrimi söyledim sizde yapar bende yapmaz fikir paylaşmak yasak değil
iremaydmr Rengarenk52 bebeğim kolik olduğu için dikkat ediyorum o yüzden neyin gaz yapıp yapmadığını bildiğim için söyledim