Yoo benimki o aylarda 8-9 saat uyurdu. Gece hiç uyandırmadım kendisi ne zaman uyanırsa doyurdum yatırdım. Doktorlar 2.aydan sonra gece beslenmesine uyandırmayın kendisi uyanırsa besleyin. Bebeğin uykusuna da saygı duyun diyorlar. Hem böylece uyku eğitimi de oluyor. Gece beslenmesine uyandırılan bebekte alışkanlık oluyor her gece o saatte kalkıyor bir süre sonra. Gece beslenmelerini kesmek istediğiniz zaman zorlanırsınız. Bizim rutinimiz şöyle
19:30- duş
20:00-20:30-Beslenme
21:00 uyumuş olur. Sabaha karşı da 04:30 veya 06:00 gibi uyanır.