Umay_bebek1 Merhabalar hanımlar iki yaş kabızlık için duphalac yazdırdım 33ml günde bir defa yazmış sağlık ocağındaki doktora ama.o kadarı vermem mümkün değil anca 10 ml icirebildim sizler nasıl iciriyorsunuz